transportation Committee Report 19-B

ComitÉ des transport– rapport no 19-B

 

 

To the Council of the City of Ottawa

Au Conseil de la Ville d’Ottawa

 

28 August 2008

LE 28 AOÛT 2008

 

The transportation committee met on 18 jUNE and submits the items contained in this report for the information and/or approval of Council at its next regular meeting.

 

Le Comité des transports s’est réuni le 18 juin 2008 et soumet les articles du présent rapport au Conseil municipal pour information et / ou approbation lors de sa prochaine réunion extraordinaire.

Present / Présences :

 

Chair / Présidente :                               M.  McRae

Vice-Chair / Vice-présidente :               C.  Leadman

 

Members / Membres:                           G.  Bédard

                                                            R.   Bloess

A.  Cullen

C.     Doucet

J.       Legendre

D.  Thompson

M.   Wilkinson

 

Subject:            Public Delegations - Office of the Auditor General 2007 Annual Report and 2007 Detailed Audit Reports:  Follow-up to the 2006 Audit of Surface Operations; Costs related to the Proposed Contracting-out of Lube, Oil, and Filter Work; Disposal of Pavement Line Marker Equipment; Ministry of Labour Charges Regarding Contractor Vehicles in Surface Operations; and Misuse and Abuse - Vehicles and Equipment

ACS2008-CCS-TRC-0011

 

Objet:                 DÉLÉGATIONS PUBLIQUES – RAPPORT ANNUEL DE 2007 et RAPPORTS DE VÉRIFICATION DÉTAILLÉS DE 2007 DU BUREAU DU VÉRIFICATEUR GÉNÉRAL : Suivi relatif à la vérification de 2006 sur les Opérations de surface; Coûts liés à la proposition visant à confier les travaux de vidange d’huile, de lubrification et de changement de filtre; Aliénation d’une traceuse de lignes de circulation; frais imposés par le ministère du Travail pour des véhicules des Opérations de surface; et Usage abusif ou impropre des véhicules et de l’équipement