transportation Committee Report 19-B
ComitÉ des transport– rapport no 19-B
The transportation committee met on 18 jUNE and submits the items
contained in this report for the information and/or approval of Council at its
next regular meeting.
Le Comité des transports s’est réuni le 18
juin 2008 et soumet les articles du présent rapport au
Conseil municipal pour information et / ou approbation lors de sa prochaine
réunion extraordinaire.
Present / Présences :
Chair / Présidente
: M. McRae
Vice-Chair / Vice-présidente
: C. Leadman
Members / Membres: G. Bédard
R. Bloess
C.
Doucet
J.
Legendre
D. Thompson
M.
Wilkinson
Subject: Public Delegations - Office of the Auditor
General 2007 Annual Report and 2007 Detailed Audit Reports: Follow-up to the 2006 Audit of Surface
Operations; Costs related to the Proposed Contracting-out of Lube, Oil, and
Filter Work; Disposal of Pavement Line Marker Equipment; Ministry of Labour
Charges Regarding Contractor Vehicles in Surface Operations; and Misuse and
Abuse - Vehicles and Equipment
Objet: DÉLÉGATIONS PUBLIQUES – RAPPORT
ANNUEL DE 2007 et RAPPORTS DE VÉRIFICATION DÉTAILLÉS DE 2007 DU BUREAU DU VÉRIFICATEUR
GÉNÉRAL : Suivi relatif à la vérification de 2006 sur les Opérations de
surface; Coûts liés à la proposition visant à confier les travaux de vidange
d’huile, de lubrification et de changement de filtre; Aliénation d’une traceuse
de lignes de circulation; frais imposés par le ministère du Travail pour des
véhicules des Opérations de surface; et Usage abusif ou impropre des véhicules
et de l’équipement